herecomesthetrouble

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Fotografier

Av Göran Almgren - 22 februari 2011 14:36

Lite bilder för er som följt bloggen!

3 och en halv månad fick man ligga sådär. Ligger och läser lite krya på dig kort från nära och kära på bilden.

  

Rekordmånga var på begravningen och jag tror ingen har slagit rekordet på antalet människor inne i Hammarby kyrka samtidigt än idag.

 

 

 

Vill också passa på att:

 

Be om ursäkt att inget inlägg kommit upp ännu!

Men garanterar att det kommer vara läsvärt när det väl kommer upp!

Inläggen ni har läst innan har varit en summering av åren fram till min 18-årsdag, så dom som kommer härnäst blir mer detaljerade!

 

 
 
Ingen bild

hille

22 februari 2011 15:41

Åh sjukhus bilden väcker minnen . Jag minns, visst hette din gulliga granne tapio o timo typ :)
Hur de nu stavades. Kram på dig kusin

Göran Almgren

23 februari 2011 13:16

Ja han hette Tapio! Han hade klättrat på någon mur och en sten hade släppt så han hamnade under!

 
Madde

Madde

25 februari 2011 13:07

följer din blogg med spänning! så öppenhjärtligt skriven att man nästan blir rörd till tårar!
Fina bilder från begravningen!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Ingen bild

anonym

29 mars 2011 22:54

varför bloggar du aldrig?

Göran Almgren

19 maj 2011 14:12

Hej! Har inte haft tiden till det, plus att min kusinbarn som hjälper mig inte heller haft tiden då hon håller på att planera bröllop! Men snart så =)

Hälsningar GÖRAN!

 
Ingen bild

Eva

23 april 2011 08:40

Åh, finns inte ord för det du har gått igenom!!!
*gråter*

Väntar med spänning på fortsättningen!!!!
Hoppas att du mår bra idag?

Stor varm kram

Göran Almgren

19 maj 2011 14:14

Hej! Tack Eva det är bara bra med mig idag! Fortsättning på bloggen kommer inom kort! Några förändringar ska ske innan. Varför det ej kommit in några inlägg är för att mitt kusinbarn som hjälper mig håller på att planera hennes bröllop!

Stor kram tillbaka! Hälsningar Göran.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Göran Almgren - 6 juli 2011 20:00

Hallå alla läsare som har fastnat för det jag har att berätta! Vet att det gått några månader sen jag sist fick fortsätta min berättelse. Hela den här bloggen är skapad av mitt kusinbarn och jag är den som berättar innehållet medans fingrarna går v...

Av Göran Almgren - 10 februari 2011 15:07

"Hej alla mina godtrogna läsare, ber om ursäkt att detta blogginlägg har blivit så uppskjutet! Har tyvärr varit sjuk och inte mått så bra! Men nu är jag här igen!"   Dagen då jag flyttade:   I väntan på vilket fosterhem som verkligen skulle b...

Av Göran Almgren - 27 januari 2011 22:12

Helst av allt ville jag flytta hem till min mormor, då hon levde i Upplands Väsby men myndigheter och all annan propaganda tyckte hon var alldeles för gammal för att ta sig an mig. Min syster som då var 17 år hade redan flyttat hemifrån under den här...

Av Göran Almgren - 22 januari 2011 00:21

Vi skulle åka till Täby och köpa mig en cykel. Hade önskat mig en med tio växlar. Jag vaknade redan klockan åtta den morgonen och vi hade bestämt att vi skulle åka vid tio. Rastlös som jag var som barn orkade jag inte vänta och ville gå ut till kom...

Presentation


Vissa lever livet utan att ha motgångar. Så har det inte varit för mig, följ mig i berättelsen om mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards